Magyar Ingatlanszövetség
Mi a panaszbejelentés célja?
A bejelentés célja, hogy bárki jelzéssel élhessen, amennyiben olyan piaci magatartást észlel, amely felvetheti a MAISZ hatáskörébe tartozó szabályok sérelmét.
Ki tehet bejelentést?
Bárki kezdeményezhet eljárást mint panaszos, viszont a bepanaszolt kizárólag MAISZ tag lehet, aki elfogadta az etikai szabályzatot, és az alapszabályt.
Hogyan kell benyújtani a panaszt?
Panaszt mindenféle formai kötöttség nélkül lehet tenni, így akár email-en, telefonon, személyesen szóban, vagy postai úton is.
Mi történik a bejelentést követően?
A hiánytalan bejelentés beérkezése után az Elnök 15 napon belül az eljárásról és a Bizottság által alkalmazható szankciókról szóló rövid ismertetővel együtt a bepanaszoltnak megküldi a panaszosi beadványt mellékleteivel együtt és 15 nap határidővel felhívja írásbeli nyilatkozatának megküldésére, azzal, hogy válasziratában nyilatkozzék a panasz jogosságát, az ügy körülményeit illetően, jelölje meg állításait alátámasztó tények bizonyítékait, és másolatban csatolja azokat az okiratokat, amelyekre bizonyítékként hivatkozik.
Magyar Ingatlanszövetség
1146 Budapest, Thököly út 58-60.
+36 1 336 0072
info@maisz.hu
Mindig örömmel fogadjuk irodánkban a tagjainkat, a szakma képviselőit és a médiát, azonban javasoljuk az előzetes időpontegyeztetést.